سوالات متداول

تمام تلاش ما در مجموعه گودرزی یدک  ارائه بهترین و با کیفت ترین محصولات و خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا با پاسخ به سوالات و رفع ابهامات برای جلب اعتماد بیشتر و همچنین آسان تر کردن فرآیند خرید گام کوچکی برداشته باشیم.
اگر سوالی راجب مجموعه گود یدک و یا خدمات ما دارید توصیه می کنیم سوالات متداول که در این صفحه قرار دارد را مطالعه کنیدو همچنین اگر جواب سوال خود را در این صفحه پیدا نکردید و یا نیاز به مشاوره و توضیحات بیشتر دارید می توانید از طریق صفحه ی تماس با ما با تیم پشتیبانی گود یدک در ارتباط باشید.

چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی گودرزی یدک پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .
خواهشمندیم اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانیم شما را از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه کنیم.
لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید محصولات به موارد زیر توجه کنید:
از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.
دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.
از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.

اکنون سفارش شما ثبت شده است!
پس از ثبت سفارش ایمیل یا پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق پروفایل خود، قسمت “سفارش ها” می توانید در جریان جزئیات خرید آنلاین خود قرار بگیرید.

آیا می توان بدون ثبتنام در سایت یا داشتن حساب کاربری، سفارش خود را ثبت نمایم؟

بله، شما برای ثبت سفارش در goodyadak.ir نیاز نیست که حتما دارای حساب کاربری باشید. ولی برای ایجاد حساب کاربری میتوانید بر روی قسمت حساب کاربری در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید.
شما با عضویت در فروشگاه اینترنتی گود یدک خرید آنلاین لذت بخشی را تجربه کرده و از مزایای آن بهره مند خواهید شد. همچنین می توانید:
سریع و ساده خرید کنید.
به راحتی مراحل خرید خود را پیگیری کنید.
سوابق خرید خود را مشاهده نمایید.
کالایی که دوست دارید را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید.
نظر، نقد و و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
محصولات مد نظرتان را باهم مقایسه کنید.
از فروش های ویژه ، تخفیف ها و قیمت روز کالا ها با خبر شوید
و همیشه از دیگران یک قدم جلوتر باشید!
به خانواده گودرزی یدک خوش آمدید!

آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم؟

خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا از صفحه ارتباط با ما به ما اطلاع دهید تا برای این کار شما را راهنمایی کنیم.

چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آن ها مطلع شوم؟

فروشگاه لوازم یدکی گودرزی با ارسال ایمیل، مرحله به مرحله شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهد داد. همچنین می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت ” سفارش ها” از وضعیت آن ها مطلع گردید.
شما با خیالی آسوده می توانید خرید اینترنتی خود را پیگیری کنید!

آیا می توانم برای شخص دیگری از فروشگاه گودرزی یدک خرید کنم و سفارش من تحویل آن شخص قرار گیرد؟

بله ، شما می توانید در حین ثبت سفارش هنگامی که به مرحله ” اطلاعات ارسال” می رسید با انتخاب ” افزودن آدرس جدید” ، آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد نمایید.
توجه داشته باشید که شخص تحویل گیرنده باید به هنگام تحویل سفارش، کارت شناسایی ارائه دهد.

آیا می توانم در روزهای تعطیل و یا نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم؟

بله، شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت نمایید.

آیا بعد از ثبت سفارش نیاز هست برای اطمینان از درستی آن با فروشگاه گودرزی یدک تماس گرفته شود؟

خیر، بعد از ثبت سفارش تمام مراحل از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت نیاز کارشناسان فروش گودرزی یدک با شما تماس خواهند گرفت.
شما با اطمینان خاطر خرید اینترنتی خود را انجام دهید!

آیا می توانم سفارشاتم را تلفنی ثبت نمایم؟

خیر، جهت انجام یک خرید سریع و آسان و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان عزیز، امکان خرید آنلاین برای شما فراهم شده است که می تواند تجربه خریدی دلچسب و منحصر بفرد را برای شما به ارمغان بیاورد.
آنلاین خرید کنید و در جریان تمام مراحل سفارش خود از ثبت تا ارسال، قرار بگیرید!

چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟

همه مشتریان عزیز فروشگاه لوازم یدکی خودرو goodyadak.ir می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند .

برای پرداخت در محل چه شرایط و محدودیت هایی وجود دارد؟

متاسفانه در حال حاضر برای تمام مناطق کشور و همچنین برا تمام محصولات امکان پرداخت در محل وجود ندارد. همچنین شما میتوانید همه محصولاتی که این امکان دارن را در صفحه پرداخت در محل مشاهده کنید که فعلا این امکان وجود ندارد و همه ی محصولات بعد از پرداخت کامل فاکتور، ارسال خواهند شد.

درصورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد.
در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

آیا می توانم مبلغ سفارش خود را به صورت اقساط بپردازم؟

خیر متاسفانه این امکان در فروشگاه لوازم یدکی گودرزی امکان پذیر نمی باشد.

آیا پرداخت اینترنتی در goodyadak.ir امن است؟

ما سعی کرده ایم پرداخت اینترنتی را به گونه‏‌ای طراحی کنیم که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو گودرزی بلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی، برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید.

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar) ، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید. در صورت عدم مشاهده این قفل، از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول می کشد به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد با ما در ارتباط باشید.

آیا می توانم سفارش خود را با مراجعه به فروشگاه گودرزی یدک به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

بله از آن جا که گود یدک یک فروشگاه لوازم یدکی خودرو می باشد و محل این فروشگاه واقع در تهران خیابان ملت نبش پاساژ قباییان پ 93 می باشد، مشتریان می توانند به صورت حضوری نیز خرید خود را انجام دهند.
همچنین یکی از اهداف ما این است که شما برای خرید ، دیگر مجبور به سفر های درون شهری نشوید و از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید، لذا ما با ایجاد سایت goodyadak.ir سفارش شما را به مکانی که شما آدرس داده اید تحویل می دهیم

بدون اتلاف وقت خرید کنید!

هزینه ارسال سفارش چقدر است؟

هزینه ارسال سفارش با توجه به کالای مورد سفارش، آدرس تحویل آن و شیوه ارسال متفاوت است که در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان عزیز می رسد. همچنین محصولات قبل از ارسال از لحاظ سلامت فیزیکی تست می شود و در نهایت دقت بسته بندی می شود بنابراین هیچ گونه شکستگی یا آسیب دیدگی محصولات که در هنگام ارسال صورت بپذیرد بر عهده فروشگاه کینگ اسپرت نمی باشد.

آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت دلخواه تحویل بگیرم؟

بله، شما میتوانید در زمان ثبت سفارش در قسمت توضیحات تکمیلی ساعت پیشنهادی خودتان را اطلاع دهید تا همکاران ما با شما هماهنگی های لازم را انجام دهند.
زمان رسیدن ارسال های خارج از تهران با توجه به مکان تحویل سفارش متفاوت می باشد، معمولا بر اساس محدوده جغرافیایی بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت طول می کشد تا سفارش بدست شما برسد اما زمان دقیق آن را نمی توان تعیین کرد. فروشگاه گود یدک همه تلاش خود را بکار برده است تا بتواند رضایت شما دوستداران لوازم جانبی و لوکس خودرو را جلب نماید و سفارشات مطابق خواسته شما به دستتان برسد، اما با این وجود به دلایل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل کالا راس ساعت معین برای https://goodyadak.ir مقدور نمی باشد!
هدف ما همواره جلب رضایت شماست!

سفارش ها چه زمانی به پست، باربری، اتوبوس یا تیپاکس تحویل داده می شوند؟

در روزهای تعطیل رسمی، هیچ گونه پردازش سفارشی انجام نمی شود و پردازش تمامی سفارشات در اولین روز کاری بعد از آن انجام می شود. بعد از ثبت سفارش در صورت نیاز با خریدار تماس میگیریم و هماهنگی های لازم جهت ارسال انجام می پذیرد، همه سفارش های مشتریان پس از طی مراحل پردازش و پرداخت هزینه، در اولین فرصت تحویل پست، باربری، اتوبوس یا تیپاکس می شوند.

تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟

شما ۷ روز فرصت دارید که کالای تحویل گرفته شده را بازگردانید.
در صورتی که از ۷ روز بیشتر شود به هیچ عنوان امکان تحویل کالا توسط فروشگاه لوازم یدکی خودرو گودرزی وجود ندارد.

اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟

در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، لطفا مراتب را به پشتیبانی اطلاع دهید. شما برای این کار می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.

اگر کالایی که خریده ام ایراد، زدگی یا آسیب دیدگی داشت باید چه اقدامی را انجام دهم؟

توجه داشته باشید که فروشگاه گودرزی یدک تمامی محصولات را قبل از ارسال از لحاظ سلامت فیزیکی تست کرده و در نهایت دقت بسته بندی می نماید. هیچ گونه شکستگی یا آسیب دیدگی محصولات که در حین حمل و نقل و ارسال صورت گیرد بر عهده گدرزی یدک نمی باشد.
تمام هزینه های بازگشت کالا و ارسال مجدد نمونه تعویض شده بر عهده خریدار می باشد. باز پس فرستادن هر محصولی به فروشگاه گودرزی یدک پس از هماهنگی با پشتیبانی و تایید کارشناسان فروش امکان پذیر است!
همچنین کالای مرجوعی باید در بسته بندی سالم باشد و کلیه متعلاقات و لوازم جانبی آن در جعبه همراه با محصول ارسال شود. در صورتی که کالای بازگشت داده شده هر یک از شرایط ذکر شده (شرایط مشکلات فنی و ظاهری) را نداشته باشد علاوه بر عدم تعویض کالا، هزینه بازگشت کالا و ارسال مجدد بر عهده خریدار خواهد بود. بهمین دلیل لطفا قبل از بازگشت کالا در رعایت شرایط ذکر شده دقت داشته باشید.
چنانچه بدون هماهنگی کالایی به آدرس پستی فروشگاه گودرزی یدک ارسال شود، فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال بررسی یا ارسال مجدد آن بر عهده نمی گیرد.
همچنین شما می توانید برای راهنمایی بیشتر با شماره تماس 02133111435 با کارشناسان خدمات پس از فروش در تماس باشید.

در این صفحه سعی شده است به سوالات پر تکرار و متداول شما عزیزان پاسخ داده شود، همچنین اگر پاسخ سوالتان را پیدا نکردید می توانید بصورت دیدگاه در پایین قرار دهید تا در سریعترین زمان ممکن پاسخگویتان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید